• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł

Maciej Naskręt
19 czerwca 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Na trybunach podczas meczu Polska - Grecja zasiadło ponad 37 tysięcy kibiców, na ekranach telewizorów spotkanie oglądało nawet 4,5 mln Polaków. Na trybunach podczas meczu Polska - Grecja zasiadło ponad 37 tysięcy kibiców, na ekranach telewizorów spotkanie oglądało nawet 4,5 mln Polaków.

Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.



Czy Gdańsk dobrze zrobił promując się podczas meczu?

Gdańsk zapłacił 390 tys. zł za reklamę podczas meczu, który odbył się w miniony wtorek na stadionie w Letnicy.

- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.

Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.

- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.

Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.

Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.

Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (96) 6 zablokowanych

  • Może się zwróci a może nie. (5)

    A niby jak i jaka miara to zmierzyć??
    A kto miałby być potencjalnym klientem? Rzad Niemiec, Emiratów czy kto? A może Ronaldo? Tyle pytań i jeszcze więcej...

    • 91 8

    • Czy ktoś juz zgłosił to do prokuratury? To ewidentny walek! (4)

      • 10 5

      • Oj tam oj tam, to tylko 2 razy z hakiem więcej (3)

        Niż kosztowało jedno auto dla urzędu gminy którym będę jeździł

        • 4 1

        • ooo! wójt Szemudu vel sojowa się pokazali (2)

          • 0 0

          • Tak jestem jestem (1)

            Jak tam drugie auto? Juz kupione? Pierwsze się mi znudziło. Musze pogonic Rysia w poniedzialek

            • 3 1

            • Auta? W Szemudzie?

              Paweł A. z Gdańska woli kolekcjonować mieszkania

              • 7 1

  • Oj tam, oj tam. (1)

    Dali teraz, to w budżecie będzie ładniej wyglądało, że miejska dopłata do utrzymania jest o te 400 tys. niższa ;)

    • 84 3

    • opinia

      Tak!
      to jest klasyczna kryptodotacja.

      • 7 1

  • To chyba k**** jakiś żart. (5)

    Gdzie jest prokurator?

    • 159 41

    • Przesłuchuje Stonogę :)

      • 26 2

    • pobiera odciski

      paluchow od stonogi haha

      • 22 3

    • Przesłuchuje 18967 (z 31456) świadka, pokrzywdzonego

      przez Plichtę i AmberGold ma robotę na następne 5 lat

      • 24 3

    • Liczy mieszkania Prezydenta.

      • 14 3

    • tam gdzie raki zimują

      • 3 1

  • "Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska"

    Może oglądaliśmy inny mecz, bo oprócz akcji Kuby i kontuzji sędziego to ja nic ciekawego nie widziałem w tym spotkaniu. No ale może się nie znam...

    • 106 10

  • Promocja udana - Gdańsk miastem wypoczynku.

    Zapał naszych był też raczej plażowy.

    • 77 3

  • (1)

    Najlepszą promocją byłby hot-dog w cenie biletu.

    • 64 5

    • z IKEA.

      • 11 3

  • Super :)

    Po takiej promocji Gdańsk jest na językach całego świata :)
    Przed chwilą na CNN i BBC było :)

    • 55 16

  • (1)

    To kpina i wał! Ze szmalu podatnika? Kur**, basta, świnie się rozbujały. Promować to mogą wygwizdowie nie Gdańsk. Totalny absurd!

    • 79 17

    • Takie komentarze musi pisać skończony debil

      • 0 0

  • Żeuna

    Co ja czytam...

    • 37 6

  • Budyń subsydiuje arinę żeby w papierach było, że dopłaca do niej 10 mln a nie tyle ile dopłaca czyli 20 mln... (5)

    Praktycznie każda impreza tam organizowana jest z dopłatą, inaczej pies z kulawą nogą by nie chciał tego wynająć.

    • 85 16

    • Czepiasz się. Jest wystawa Lego (3)

      Może będzie muzeum figur woskowych. A nie... Wosk będzie w ECS...

      • 5 3

      • wow... wosk będzie... super

        • 4 0

      • MIŚ!

        • 9 2

      • będzie będzie wosk

        może muzeum figur z wosku z uszu ;-)

        • 5 0

    • Kiedyś nawet...

      Niecodzienna atrakcja czeka na zwiedzających nasz bursztynowy stadion. Kolejka tyrolska, która została tam zamontowana pozwala zjechać na linie po przekątnej PGE Areny.

      Takie rzeczy tylko w Gdańsku

      • 4 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane