- 1 Z dworca na Jasień 80 zł (372 opinie)
- 2 Auto wjechało w pieszych i w budynek (267 opinii)
- 3 Chcemy żyć w miastach 15-minutowych? (131 opinii)
- 4 Idź na spacer śladem linii Gdynia - Kokoszki (61 opinii)
- 5 Rakieta Elona Muska nad Trójmiastem (107 opinii)
- 6 To była fabryka "kryształu" na płn. Polskę (190 opinii)
Zielone światło dla oceanarium przy stadionie w Gdańsku
Oceanarium połączone z centrum nauki oraz kompleks basenów i saun uzupełniony o centrum handlowe, hotel i usługi medyczne - tak ma wyglądać oferta parku rozrywki, który powstanie obok gdańskiego stadionu w Letnicy. Komisja konkursowa właśnie wybrała zwycięską koncepcję. Budowa powinna rozpocząć się w 2019 roku.
Przy stadionie spółka chce wybudować wielofunkcyjny obiekt Nautilius Gdańsk składający się z:
- oceanarium o powierzchni od 20 do 30 tys. m kw., z jaskiniami 5D+, w którym znalazłoby się centrum nauki na kształt gdyńskiego Experymentu i gdańskiego Hewelianum,
- kompleksu basenów i saun Egzotyczna Laguna o powierzchni do 6 tys. m kw.,
- pasażu handlowego i gastronomicznego,
- hotelu,
- centrum medycznego.
Zdaniem inwestora rocznie odwiedzi go ok. 2 - 3 mln osób.
- Teraz do końca września będą trwały negocjacje dotyczące harmonogramu, doprecyzowania funkcji i rozwiązań architektonicznych oraz biznesplanu - wylicza Andrzej Bojanowski, prezes Arena Gdańsk. - Oferta drugiej spółki też została zaakceptowana, ale z nią na razie nie będziemy prowadzili rozmów. To dla nas furtka na wypadek, gdyby dialog z PFI Future nie przebiegał po naszej myśli.
Zwycięska wizja zyskała ponad 80 punktów na 100 możliwych, więc jej elementy można, a nawet trzeba jeszcze poprawić.
- To dopiero wstępna koncepcja, w której bardziej ocenialiśmy funkcjonalność obiektu, niż jego wygląd. Musimy pamiętać, że jest to przedsięwzięcie komercyjne, więc musi spinać się finansowo - mówi Bojanowski. - Prace nad konkretnym wyglądem obiektów dopiero się zaczną. Chcemy wprowadzić kilka zmian w elewacji. Wszystko będzie się odbywało przy udziale pracowni architektonicznej RKW, która zaprojektowała stadion i pierwszą koncepcję parku rozrywki, tzw. kamyki.
Podpisanie umowy planowane jest pod koniec 2017 roku. Budowa powinna rozpocząć się na początku 2019 roku i potrwa ok. 2-3 lat. Oddanie do użytku ostatniego obiektu musi nastąpić w ciągu pięciu lat od podpisania umowy (koniec 2022 roku), co wynika z zapisów konkursu. Całość powstanie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego na terenie o powierzchni 46,6 tys. m kw.
Jaki będzie koszt przedsięwzięcia?
- Całość, wraz z gruntem wartym ok. 57 mln zł, zbliża się do kwoty pół miliarda złotych - zdradza prezes Areny Gdańsk.
Warto wspomnieć, że druga oferta należąca do spółki ADV POR Property Investment z Warszawy zakładała budowę trzech obiektów usługowo-rozrywkowych, z czego jeden byłby klasycznym centrum handlowym, a w pozostałych znalazłyby się atrakcje związane z bliżej niesprecyzowaną rozrywką, sportem i rekreacją.
Opinie (330) ponad 10 zablokowanych
-
2017-06-02 06:01
Sama koncepcja bardzo ciekawa (45)
Koszty jednak niesamowicie duże - czy to się ma szansę w jakikolwiek sposób zwrócić (vide stadion w Gdańsku)? Nie wiem
- 68 97
-
2017-06-02 06:08
(1)
Jsk nie wiesz to się NIE wypowiadaj.
- 22 27
-
2017-06-04 11:38
rozumiem, że ty wiesz i zaraz się wypowiesz
z chęcią się dowiem tego co ty wiesz
- 0 1
-
2017-06-02 06:20
(2)
nie obchodzi mnie tak dlugo jak dlugo takoe projekty nie sa finansowane z publicznych pieniedzy a zanosi sie na to ze niestety tak bedzie
- 28 13
-
2017-06-02 21:27
Walen bedzie mial sie gdzie POkazac
- 2 2
-
2017-06-04 11:39
oho, zlikwidować wszystko zabrał głos
wszystko zlikwidować, żeby nic nie było,
zlikwidować edukację, zlikwidować wojsko,
zerwać asfalt i zlikwidować- 0 0
-
2017-06-02 06:45
(7)
Bilety będą po 300pln. Damy radę.
- 17 9
-
2017-06-02 07:06
(2)
A co za darmo jak u sowy i przyjaciele!
- 8 8
-
2017-06-02 07:08
Państwo jest teoretyczne (1)
- 10 6
-
2017-06-02 09:26
Tiaaa
Szczególnie tu w Budyniowie, gdzie rządzi oszust/sklerotyk i Caryca.
Sławka posunęli za zegarek wart 15 tysia, a ten "zapomniał" trzech mieszkań za prawie milion wpisać, a caryca to wszystko kazała szybko zaklepać.- 14 11
-
2017-06-02 07:47
wszystko ok ale niech to robi prywatny tzn niech kupi teren i wybuduje oceanarium (2)
....miasto niech buduje i remontuje drogi,mosty i chodniki i koniec...oczywiście zlecając dobrym/fachowym/ prywatnym firmom...tak jak jest w swiss
do wszystkiego w co miasto "inwestuje" trzeba co roku dopłacać z podatków i innych danin - wszystko jest NIERENTOWNE/nawet nie wychodzi na zero/ co robi miasto...po prostu chodzi tylko o posady dla znajomych i niechęć przed uczciwą i cięzką pracą na rynku w produktywnych sektorach- 21 9
-
2017-06-02 08:37
Przecież to jest projekt komercyjny prywatnego inwestora.
- 14 1
-
2017-06-02 10:19
dokładnie tak
Ale ta firma jest chyba znana z tego, że żyje z dojenia miast.
- 10 1
-
2017-06-02 09:03
#dojnej zmianie vide płażyński pisowski aparatczyk wystarczy kasy na bilet
- 6 5
-
2017-06-02 07:49
będzie lodziarnia? (2)
- 6 1
-
2017-06-02 10:57
DA
- 2 0
-
2017-06-04 11:40
Macierewicz już oddelegował Misiewicza na jej szefa
buahahaha
- 0 0
-
2017-06-02 08:20
Głupota z lokalizacją. Lepiej zrobić na obrzeżach (6)
bo zaczopkują miasto. Ruch w takim miejscu jest wzmożony w weekendy. Co z sytuacją kiedy będzie odbywał się mecz. Pomyślcie trochę.
- 6 26
-
2017-06-02 08:33
będzie więcej SKM-ek jeździło (2)
- 16 1
-
2017-06-02 10:27
ludzie przyjeżdżają ne mecz nie tylko z Gdańska Głównego (1)
- 5 3
-
2017-06-02 17:35
bedzie wiecej autobusow jezdzilo
jw.
- 3 0
-
2017-06-02 10:28
Słowackiego nie skończona .... (1)
- 7 4
-
2017-06-03 11:47
Skoro miasto jest partnerem
to logiczne, że to powstanie w mieście gdzie są ci co za to płacą a nie w sąsiedniej gminie. Będzie można podjechać tramwajem, obejrzeć oceanarium a potem na budy.
- 2 0
-
2017-06-03 13:09
To jest obrzeże miasta
- 0 1
-
2017-06-02 08:32
tak sobie policzyłem (8)
Jeżeli założymy, że inwestycja będzie kosztowała 500mln, roczny koszt utrzymania 25mln, a odwiedzających będzie około 2,5mln rocznie, to żeby inwestycja zwróciła się w ciągu 10 lat bilety musiałyby kosztować 30 zł. Wydaje mi się to realne.
- 19 1
-
2017-06-02 08:40
Tak samo liczyli z PKM (7)
A trzeba doplacac 50 mln rocznie.
Do ECS 17 mln.
Do stadionu kilkanaście.- 8 23
-
2017-06-02 09:52
patrz a sponor twojego nowego mozgu jak sie nie znalazł tak go nie maa :)
- 11 3
-
2017-06-02 10:16
nie znam budżetu PKM ani ECS (5)
ale stadion akurat na swoje wychodzi (oczywiście, jeżeli pominie się amortyzację)
- 5 11
-
2017-06-02 13:54
kredyt na stadion spłacają podatnicy (3)
- 7 5
-
2017-06-02 14:01
kredyt nie jest kosztem (2)
jak byk masz napisane: JEŻELI POMINIE SIĘ AMORTYZACJĘ
ludzie, dokształcajcie się- 8 1
-
2017-06-02 14:39
A można ją pominąć, tzn. nie płacić?
- 1 5
-
2017-06-03 09:56
... ty się dokształć !!! - jak dla ciebie AMORTYZACJA nic nie znaczy, to sam (a) spłać tego "byka" i będzie po krzyku.
- 2 1
-
2017-06-02 16:50
Tylko Lechia płaci za stadion kasą jaką dostaje z miasta..
- 2 0
-
2017-06-02 09:35
Nie martw się - to prywatny kapitał ryzykuje!
- 3 1
-
2017-06-02 09:52
(1)
Zanim cokolwiek się zbuduje, przelicza się oplacalnosc inwestycji. Skoro chcą robić, to znaczy, ze się oplaca
- 4 2
-
2017-06-03 09:58
Pewnie wszystko się opłaca, tylko nic nie robienie się nie opłaca.
- 2 0
-
2017-06-02 10:29
co z kosmodromem i torem F1?
lubię mieć mieszkania
- 3 3
-
2017-06-02 11:25
Za pięć lat to już będzie trwała wojna,tak że tego wszystkiego i tak nie zobaczymy
- 7 2
-
2017-06-02 12:00
afrykarium wroclaw (3)
Gdy we Wrocławiu otwarto Afrykarium, ZOO w końcu zaczęło przynosić zyski.
- 11 0
-
2017-06-02 14:38
Arfykarium we Wrocławiu jest na terenie ZOO, a nie jak w Gdańsku poza ZOO ! (2)
Afrykarium wrocławskie stoi na terenie i ZOO i... masz rację ... przynosi zyski ZOO.
Jedynym skutkiem dla Oliwskiego ZOO z powstania Oceanarium będzie wyssanie frekwencji z ZOO, spadek dochodów ZOO i konieczność zwiększenia dotacji miejskich dla ZOO. Oliwskie ZOO ma obecnie 450.000 zwiedz. rocznie. Oceanarium planuje 2-3 milionów zwiedz. rocznie. Nie uwierzę, że zassanie przez Oceanarium 2-3 mln zwiedzających odbędzie się bez uszczerbku dla Oliwskiego ZOO.- 4 6
-
2017-06-02 18:27
(1)
To może przenieść zoo na teren stadionu...?
- 2 0
-
2017-06-03 22:10
.....
- O! Co to są te?
- Spółdzielcze punktowce.
- Aaaha. To damy tu...
- Panie Dyrektorze, tu jest jezioro!
- A, to nie... A nie, dobrze! To jezioro damy tutaj, a ten niech sobie stoi w zieleni.- 2 0
-
2017-06-02 12:50
A czy w innych miastach (np. we Wrocławiu) się nie zwróciło?
jak rozumiem, ten fundusz inwestycyjny charytatywnie buduje w kolejnych miastach centra rozrywki?
- 4 1
-
2017-06-03 16:13
Na początku trzeba zobaczyć oceanaria w Lizbonie i na Okinawie. Jeżdżą tam ludzie z całego świata ZWIEDZANIA NA 2 DNI!!!!. Lokalizacja powinna być blisko terenów stoczniowych/ wyspy spichrzów. Architektura musi być topowa. Z nowych rzeczy jedynie M II WŚ zwraca uwagę. Sauny/ hotele.....aquaparki niech będą sobie osobno
- 0 1
-
2017-06-03 20:21
Taniocha (1)
Przypomnij sobie ile kosztowało Muzeum I I W Ś... To to w porównaniu z nim TANIOCHA
- 1 0
-
2017-06-03 21:06
Na masz Gdańsk to pryszcz, to nie biedna , zacofana i zaniedbana gdynia
- 0 0
-
2017-06-02 06:02
super! wreszcie porządne oceanarium (21)
Na ten nieremontowany relikt w Gdyni nie można już patrzeć.
- 288 74
-
2017-06-02 06:24
(4)
W d... byłeś g... widziałeś!
- 28 52
-
2017-06-02 07:04
(3)
o tym pisze
- 57 2
-
2017-06-02 07:44
hehe dobre
- 24 0
-
2017-06-02 07:56
Mistrzostwo (1)
- 22 0
-
2017-06-02 08:15
Pocieszcie się, że widziałem "oceanarium" w 2014 roku
w Bułgarii w Warnie.
- 11 1
-
2017-06-02 09:19
Tego czegoś w Gdyni nie można nawet nazwać oceanaruim (5)
To jest raczej akwarium. Ponadto super że powstaną tam baseny.
- 28 5
-
2017-06-02 09:52
głąbie bo to co jest w Gdyni to właśnie Akwarium Gdyńskie (3)
nie oceanarium
- 26 3
-
2017-06-02 12:33
(2)
To jest raczej relikt PRL nie akwarium
- 16 7
-
2017-06-03 13:55
To się nazywa obiekt zabytkowy, a nie relikt PRL. Taka jest różnica, której ty nie dostrzegasz, tylko wyśmiewasz Akwarium.
- 1 1
-
2017-06-03 22:15
Śmiać mi się chce z takich laików jak ty. W 2016 roku Akwarium Gdyńskie odwiedziło 500 tys. odwiedzających.
To jest najlepsza odpowiedź na twój stały tekst o relikcie PRL.
- 3 1
-
2017-06-03 09:10
Tak baseny z rekinami dla partii 500+
- 3 0
-
2017-06-02 09:20
w Gdyni marazm (5)
Masz rację. W Gdyni mamy oceanarium, ale zamiast doinwestować je, uwspółcześnić, podrasować żeby było nr. jeden w tej części Europy, to Szczurek tego nie wykorzysta. Już we Wrocławiu wybudowali lepsze, teraz w Gdańsku.
- 14 4
-
2017-06-02 10:07
Jeszcze nawet nie zaczęto budowy a już się podniecacie jak by wybudowali.Nie ma to jak robić sukces z planów.
- 14 4
-
2017-06-02 12:03
Miasto akurat nie może inwestować (2)
Bo Gdyńskie Akwarium nie należy do miasta :)
- 10 3
-
2017-06-02 17:24
Wiadomo u Szczurka tradycyjnie "nie da się" (1)
- 9 2
-
2017-06-03 22:12
Wiadomo, stały troll trójmiasto.pl zawsze zwali na Szczurka, nawet jak niego sprawa nie dotyczy.
- 1 1
-
2017-06-03 13:57
Akwarium jest w Gdyni, nie oceanarium. Jełopie. Akwarium jest jednostka Morskiego Instytutu Rybackiego, a nie miasta.
Szczurek nie ma nic do gadania w Akwarium. To nie jest akwarium miasta.
- 1 1
-
2017-06-02 15:22
(3)
lotniska nie potrzebują drugiego, a oceanarium już tak ?
- 7 0
-
2017-06-03 11:16
... (2)
Bo po co komu ten relikt przeszlosci w gdyni ktorego juz oceanarium nazwac nie mozna tylko co najwyzej akwarium ;)
- 3 1
-
2017-06-03 13:59
Troll powtarzający te same frazesy pod róznymi nickami ma być wiarygodny w ocenie Akwarium Gdynskiego? (1)
No proszę cię.
- 1 2
-
2017-06-05 12:25
Na gdyński obiekt aż przykro patrzeć. Mam nadzieję, że Gdańskowi uda się wybudować oceanarium na miarę londyńskiego London Aquarium.
- 0 1
-
2017-06-02 06:07
Gdańsk jest kilkadziesiąt lat za Gdynia! My oceanarium już dawno mamy!! (52)
Zróbcie coś oryginalnego!!!
- 80 269
-
2017-06-02 06:09
(1)
Hahahaha marna prowokacja
- 44 7
-
2017-06-02 07:32
Haha prawda w oczy kole
- 6 27
-
2017-06-02 06:09
Tylko co .... kosmodrom już też macie w dyni
- 41 4
-
2017-06-02 06:09
(8)
Mamy też śmierdzący PEKIN !!!.
- 36 2
-
2017-06-02 07:00
a my śmierdzącą Olszynkę, tereny nad dawnym Placem Zebrań Ludowych, część Nowego Portu... (4)
Wymieniać dalej?
- 8 26
-
2017-06-02 07:08
(1)
Ale z ciebie (po)tologia.Nie u nas tylko u ciebie.
- 7 3
-
2017-06-02 10:10
U Ciebie smród i brud to standard dlatego,dlatego uważasz że tego nie ma.
- 0 0
-
2017-06-02 07:15
(1)
Plac Zebrań Ludowych nie jest "dawny" wciąż istnieje i tak oficjalnie się nazywa.
- 9 0
-
2017-06-03 14:00
Co za relikt PRL, zebarnia ludowe?? Kiedy to było?
- 1 1
-
2017-06-02 10:36
Szadulek (2)
Nic nie przebije.
- 5 6
-
2017-06-02 15:43
chyba "Szadółek" ignorancie
Za to w Łężycach pachnie....
- 7 0
-
2017-06-02 17:10
a "ekodolina"? :)
Chociaż podobno Szczurek jeździ tam na rowerze i mówi, że nie śmierdzi ;)
- 6 0
-
2017-06-02 06:10
Przecież to standart. (1)
Zawsze nasze Pomysły papugują. Tacy ludzie, takie miasto bez smaku. Z zapachem sortowni w powietrzu. Popatrz ile tam sie krwi wymieszało przez te wszystkie lata. Cud ze oni mowią po Polsku
- 5 35
-
2017-06-02 17:44
Cud że w Gdyni mówicie po polskiemu
Taki standart
- 7 1
-
2017-06-02 06:12
(8)
Macie też korupcyjny klub z dyzma siemaszko.
- 26 6
-
2017-06-02 06:15
Postaraj sie bardziej (5)
Pilka to sport patologii, jak dla mnie to mozesz odebrać licencje i podpalic stadion :D
- 13 8
-
2017-06-02 06:29
(1)
Zabolało januszu i dobrze bo ma BOLEĆ
- 10 4
-
2017-06-02 07:47
Zapewne jesteś dumnym kibicem ,walisz 8 zubrow przed meczem. Masz braki w uzębieniu
Siędząc pod blokiem ślepo wierzysz ze jesteś potomkiem hussari bo dzierżysz w ręku flage z nazwą dzielnicy (hahaha) więc napisze to raz jeszcze. Pilka nozna to sport patologii , jak dla mnie mozesz odebrac licencje i podpalić stadion
- 3 7
-
2017-06-02 07:13
(1)
januszu .Włóż czrne skarpetki,załóż sandały, zrób kanapki, (koniecznie jajko na twardo),plecak na plecy a w ręku parawan.To jesteś cały ty.
- 3 2
-
2017-06-02 07:45
grażyno, nie załąpałaś się na "swoje" miejsce na plaży?
tak długo szukałaś swoich "rajbanów" z Biedry czy telefonu "prawie jak iphone", że nie zdążyłaś dotrzeć na "swoje" miejsce na plaży? Chyba, że zaplątałaś się w firankę zamiast drzwi - wówczas twoja wypowiedź jest usprawiedliwiona
- 2 2
-
2017-06-02 13:35
Lotnisko?
- 0 0
-
2017-06-02 10:37
Hehee
Myslisz ze w Polsce na szczeblu E~klapy czy 1 ligi jest jakiś czysty klub?
Widzę że humor dopisuje hehe- 1 2
-
2017-06-03 14:02
Lepiej oszczędzaj nerwy na Legię, bo możesz obejść sie ze smakiem z pucharami.
- 0 1
-
2017-06-02 06:16
Akwarium raczej.
- 14 1
-
2017-06-02 07:18
(3)
Tak jak wy lotnisko?
- 7 1
-
2017-06-02 07:33
Gdynia ma udziały w Rębiechowie więc mamy dwa :D (2)
- 7 5
-
2017-06-02 08:23
Donosiciele doniesli w Brukseli na Gdynie (1)
Nazwali port lotniczy imieniem Donosiciela, teraz chełpią sie ze mają "lotnisko" moziwe tylko w gdansku ........:)
- 5 15
-
2017-06-02 10:14
Piszesz o tym czymś co zwie się bolek? W Gdańsku gloryfikuje się zdrajców i złodziei.Wstydził bym się z tym czymś mieszkać w jedym mieście.
- 3 10
-
2017-06-02 07:59
kilkadziesiąt lat temu to Gdyni nie było ;))))
;)))
- 17 3
-
2017-06-02 08:10
:-) (7)
Jestem z Gdyni i boli mnie, że Gdynia miasto z morza tak zaniedbuje swoje akwarium. Ono jest stare, zaniedbane i nie mieści tyle ludzi ile jest chętnych. Parkingu brak, wszyscy się gniotą, zero atrakcji, ciekawostek w nowoczesnym stylu. Trochę trzeba iść z duchem czasu, a tam jakoś się nie idzie.Szkoda.
- 30 2
-
2017-06-02 08:26
Też mam podobne odczucia (1)
Ale twardo uwazam ze nie powinno sie pisac komentarzy o miescie ktorego nie obowiązuje artykuł. To pożywka dla tych zakompleksionych Trojmieszczan i wsioków z okolicznych wichur
- 7 2
-
2017-06-02 17:12
W artykułach o Gdyni zawsze jest hejt na Gdańsk
Jakoś nie widziałem byś tam kiedykolwiek napisał, że Ci to przeszkadza eRzeczniku
- 3 0
-
2017-06-02 10:15
(2)
Brak atrakcji ale jakoś w sezonie ludzi nie brakuje więc swoje brednie zachowaj dla siebie.
- 4 1
-
2017-06-02 11:55
Tylko popatrz w jakim nastroju wychodzą (1)
Większość jest niestety znudzona i rozczarowana. Akwarium/oceanarium brzmi super, ale popatrz sobie jak wyglądają te obiekty na zachodzie, w Japonii, Korei. Jesteśmy daleko w tyle.
- 4 0
-
2017-06-03 09:35
Tak a można by tam fajną smażalnie ryb ztobić....
...zwiedzasz z przewodnikien i pokazujesz mu co chcesz zjeść... Mniam!
- 0 1
-
2017-06-03 14:04
Dlaczego trollu powtarszasz te same hasła co artykuł o akwarium?
Tłumaczę ci jeszcze raz. Akwarium w Gdyni nie należy do miasta Gdyni, a do Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni. Szczurek nie zarządza akwarium, nie jest za nic tam odpowiedzialny.
- 1 1
-
2017-06-03 22:19
Drogi trollu podszywający się pod gdynianina. W 2016 r. Akwarium w Gdyni odwiedziło ponad 500 tys. odwiedzających.
Wynik najlepszy od dziesięcioleci. To jest najlepsza odpowiedź na twój komentarz.
Ps. Jak byś był z Gdyni to byś wiedział, że Akwarium w Gdyni nie należy do miasta, a do Morskiego Instytutu Rybackiego i jest niezależne od władz Gdyni.- 0 3
-
2017-06-02 09:06
gdynskie oceanarium (2)
to jakiś żart jak na te czasy
- 13 2
-
2017-06-02 10:49
fajna jest w nim mapa Morza Bałtyckiego
Makieta 3D.
Mogliby coś takiego też zrobić w Nautilusie w GD- 3 2
-
2017-06-03 14:04
Ale to jest AKwarium, a nie oceanarium.
- 1 0
-
2017-06-02 09:11
gdynskie oceanarium?!
to oceanarium dla śledzi!
- 7 3
-
2017-06-02 09:36
Wy macie kilka dużych akwariów, a nie oceanarium...
- 10 0
-
2017-06-02 09:39
(4)
Super że macie, tylko szkoda że przez te kilkadziesiąt lat prawie nic w nim nie zmieniono. Gdynia ze swoim potencjałem, powinna wieść prym w takim przedsięwzięciu, ale niestety obiekt zatrzymał się w prl-u. Jeden wieżowiec, flotylla muzealnych okrętów (prawie cała MW to obiekty muzealne) skwer i nijaka promenada, to zdecydowanie za mało aby było po co do was przyjechać. Obudźcie się bo szkoda, a JA pomimo że mieszkam w Gdańsku, życzę wam jak najlepiej.
- 20 1
-
2017-06-02 11:20
Ale za to ciągle deweloperka w Gdyni rośnie w siłę,na tym największy interes,a dla ludzi wielkie gó.........................o.
- 4 0
-
2017-06-03 13:05
Super myślenie .... Flotylla to też wina Szczurka ? Normalnie rąblem.
- 1 2
-
2017-06-03 14:06
Znowu troll powtarza te same hasła o akwarium. Szczurek i Gdynia nie są odpowiedzialni za Akwarium Gdynskie.
To jest jednostka podległa MIR, czyli instytutowi badawczemu.
- 0 3
-
2017-06-03 22:22
Najlepszy wynik odwiedzających od lat, czyli ponad 500 tys. w Akwarium w Gdyni w 2016 r.
A ty pitolisz głupoty o PRL-u. Czy jakby tam nic nie remontowano i ulepszano, to by ludzie przychodzili?? Zastanów się.
- 0 2
-
2017-06-02 17:40
Macie oceanarium (1)
Może i macie, ale nadal unosi się zapach śledzia w powietrzu...
- 3 1
-
2017-09-14 07:46
Może i unosi ale to zapach polskiego śledzia a nie niemieckiej świni jak w gdańsku
- 0 0
-
2017-06-02 20:32
nie Gdansk czy Gdynia tylko Trojmiasto
Teren piekny pomysł super ! ne bądź az lokalne
- 2 2
-
2017-06-03 10:09
Bu hahaha
Te kilka rybek co.macie w oceanarium ha. Chyba nie bylem w prawdziwym oceanarium
- 1 0
-
2017-09-11 14:05
aceanarium ? chyba akwarium ;)
- 0 0
-
2017-06-02 06:09
A ja chciałam dużą kolejkę górską! (5)
Którą zapewne odwiedziło bo o wiele więcej osób.
Porządny roller coster zarobił by nie tylko na siebie ale i na stadion który jest wykorzystywany w 30 %. Poza tym był by atrakcją tej części Polski a może i Europy.!!!- 110 31
-
2017-06-02 07:41
A najwięcej zarabiałby zimą. (1)
- 5 2
-
2017-06-02 08:02
Na zimę kryte i podgrzewane wagoniki
Nie da się ?
- 4 3
-
2017-06-02 09:30
(1)
Kolejka górska nad morzem.. Oceanarium o wiele bardziej pasuje do Pomorza. Proponuję wybrać się do Wrocławia do Arfykarium -budzi ogromny zachwyt i przyciąga turystów z całej Polski i z zagranicy
- 9 2
-
2017-06-02 13:36
Afrykarium dla uchodźców
- 4 3
-
2017-06-02 11:33
Poczekaj parę lat, na Sobieskiego albo Słowackiego będzie tyle dziur, że jazda rollercoasterem będzie wygodniejsza!
- 4 2
-
2017-06-02 06:10
Oceanarium przy stadionie? (10)
Dziwna lokalizacja. Uważam, że taki obiekt powinien być jak najbliżej ZOO.
- 162 78
-
2017-06-02 07:07
terz tak uwarzam (2)
mysle ze swietna lokalizacja byloby serce TPK - wytniemy pare ha lasu i stawiamy! ewentualnie mozna byc cos zburzyc ze staroci i tu naturalnym wyborem wydaje sie katedra oliwska - bliskosc parku i znakomity, duzy plac. no i płynie rzeczka wiec jest woda.
- 22 16
-
2017-06-02 07:46
a co na obiad?
o warzeniu prawisz, a uwagę masz na myśli
- 14 2
-
2017-06-02 10:11
Zobacz jakie tereny są w granicach ogrodu zoologicznego i nie jest to las...
- 3 5
-
2017-06-02 07:21
Nie dasz rady zaliczyć jednego dnia tych dwóch atrakcji więc po co rozkopywac piękne oliwski lasy skoro można obudzić do życia letnice
- 28 6
-
2017-06-02 10:16
(2)
Oceanarium znajdujące się bliżej centrum niż zoo będzie oznaczało śmierci zoo, które mimo, że przyciąga ponad 400tys ludzi rocznie to po prostu nie ma pieniędzy na rozwój. W przeciwieństwie do tego oceanarium, zoo ma jakiś cel. Zwierzęta nie są kupowanym towarem tylko po to żeby wystawić, a są wymieniane między ogrodami. Prowadzi się programy reintrodukcji i edukacje. Zoo mimo bogatych planów nie ma pieniędzy na ich realizacje, a ta inwestycja będzie tylko gwoździem...
- 4 9
-
2017-06-02 10:51
oj tam oj tam (1)
Nie panikuj
- 5 1
-
2017-06-02 12:17
No tak lepiej trzymać zwierzęta w klatkach, a zoo ma wyglądać jak rosyjskie zoo, a nie np. niemieckie.
- 0 2
-
2017-06-02 15:25
Lokalizacja i pomysł do bani. Jako jedyny w tej sprawie rozsądek pokazał Sopot i powiedział co o tym myśli.
- 1 3
-
2017-06-03 10:06
Ale to nie będzie teren zielony, żeby go połączyć z zoo. To są budynki, więc mogą stać gdziekolwiek. A przy okazji kolejny kamyczek do rozwoju Letnicy/Letniewa. Obawiam się tylko, że nie będziemy mieć 2-3 mln odwiedzin rocznie. Jeśli dobrze to zrobią i będą ciekawe atrakcje, to może w przyszłości. Ale co do tych liczb to patrzę pesymistycznie.
- 4 0
-
2017-06-05 19:09
jak to
Jak to zoo powinien być chyba blisko morza :)
- 0 0
-
2017-06-02 06:15
I w tym momencie w Gdyni niektórym puściły zwieracze. (3)
Lotnisko dla ptaków,akwarium dla welonek i mini centrum eksperyment.
To już nawet nie robi się Radom północy tylko Pcim.- 176 52
-
2017-06-02 06:22
Nie wszyscy są tacy zawistni jak ty sam. P.S. Pcin znawco :)
To jakby zazdroscić sąsiadowi ze wyremontował sobie dom ;) Brawo dla Gdanska szczerze. Caly obiekt wygląda pieknie oby sie to udało. 3mam kciuxy. Tak poza tym, to artykuł ma sie o gdansku nie o gdyni, troche niesmaczne są twoje czeste komenty
- 46 12
-
2017-06-02 15:26
Pcim z powodu oceanarium? :D chyba tobie puściły zwieracze już dawno - w głowie.
- 6 6
-
2017-06-02 20:33
Jeszcze tylko Błyskawicy i Daru brakuje, tylko koniecznie muszą być 2x większe.
- 6 1
-
2017-06-02 06:17
Adamowicz na to pójdzie (8)
Budowa centrum handlowego ok budujcie bo to INWESTOR hahaha. A ze poza obiektem handlowym na wynajem nic nie powstanie to inna sprawa.
A za kilka lat będziemy mieli miasto upadłych hipermarketów bo starcy nie korzystają z hipermarketów a młodzi nie mają czasu i ochoty na korzystanie. Dlatego właśnie takie obiekty buduje się poza miastami aby je po prostu porzucić. Wiecie że mamy na te nasze 500 000 mieszkańców więcej hipermarketów niż około 7-12 krotnie bogatsze od nas populacje Amerykańskie o podobnej wielkości. Te populacje z USA też miały prezydentów z za Buga ale gdy tam zaczynali gwiazdoŻYĆ natychmiast lądowali na ulicy. Tylko do czasów Obamy w USA nie było komunizmu.- 49 61
-
2017-06-02 07:24
(1)
Głupoty piszesz ,ja z dzieckiem na baseny żona na zakupy i rodzina szczęśliwa
- 9 9
-
2017-06-02 07:48
tylko jeszcze
Kasę trzeba mieć
- 6 1
-
2017-06-02 08:04
Komentarz zbędny. Dno.
- 6 2
-
2017-06-02 08:11
fajnie że liczysz ilość hipermarketów a nie ogólną liczbę powierzchi handlowej dostępną na jednego mieszkańca... podpowiem na zachodzie jest znacznie więcej sklepów mało formatowych
- 5 1
-
2017-06-02 08:14
Twoja kasa ?, wuj ci do tego jak utopi to jego sprawa. (1)
- 6 5
-
2017-06-02 17:17
Grunt w jakimś sensie mój.
- 3 0
-
2017-06-02 09:37
Kościół byłby lepszy, co? W sam raz dla starców....
- 3 7
-
2017-06-02 12:51
Czy ty aby na pewno mieszkasz w tej samej Polsce co inni?
- 1 2
-
2017-06-02 06:30
Balon wielkości Zeppelina
My tym misiem otwieramy oczy niedowiarkom.
- 69 11
-
2017-06-02 06:49
Pół miliarda skąd weźmie ta firma? (1)
Czy to moze bedzie partnerstwo publiczno prywatne? Koszty publiczne zyski prywatne
Miała wygrać ta sama firma co w rządzonym przez PO Wrocławiu? No to wygrała.
To ci sami co TriStar?- 77 40
-
2017-06-02 09:33
Proponuję wybrać się do Wrocławia do Afrykarium stworzonego przez tego samego inwestora - budzi ogromny zachwyt,przyciąga turystów. Cieszmy się że coś takiego powstaje u nas w Gdańsku,mniej złości, więcej uśmiechu Ci życzę ;)
- 9 3
-
2017-06-02 06:53
Nie dla oceanarium! (9)
To bardzo zły pomysł :(
Właściwym miejscem dla ryb,ssaków morskich są morza i oceany,a nie morskie więzienie jakim jest oceanarium.- 102 137
-
2017-06-02 07:27
(1)
Wypuścić chomika z klatki! (ewentualnie z akwarium) . Nie ma naszej zgody na więzienie chomika!
- 25 5
-
2017-06-03 16:49
Tylko - ile on za tą klatką przeżyje?
- 0 0
-
2017-06-02 08:00
racja (2)
przetrzymywanie ryb i ssaków w akwarium to męczarnie dla tych stworzeń
i nie jestem jakiś ekoterrorystą- 16 5
-
2017-06-02 11:03
ssakow tak, ryb....eee
Ale ssaki do wszystkiego sie przystosuja vide homo sapiens
- 4 1
-
2017-06-02 12:52
Pisze się "ecoterrorystom"
- 2 5
-
2017-06-02 12:54
Byłeś kiedyś we wrocławskim Afrykarium?
Zgaduję, że nie.
gdybyś był, optowałbyś za likwidacją w pierwszym rzędzie gdyńskiego Akwarium i przeniesieniem z niego wszystkich stworzeń do obiektu typu Afrykarium.- 11 0
-
2017-06-02 15:26
Gdańsk będzie nieźle do tego dopłacał. Z naszej kasy.
- 5 4
-
2017-06-03 11:23
... (1)
Idz byc zielonym debilem gdzie indziej
- 1 2
-
2017-06-07 00:34
A Ty wracaj do Pcimia zwanego Gdynią...
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.